A cégalapítást követően vannak olyan költségek,
amikkel nem csak az induláskor kell számolni, ugyanis folyamatosak.
Ilyenek az adók, járulékok, az alkalmazottak fizetése, esetleges
hiteltörlesztések, bérleti díjak, biztosítások, rezsi, telefon és
internet.
Vannak olyan változó kiadások is a cégalapítás
során, melyek nem feltétlenül érintenek minden céget, de elég
gyakoriak. Például az árukészlet költsége, szerszámok beszerzése,
üzemanyag költségek, speciális adók és a fogyó eszközök pótlása.
Ahhoz,
hogy ezt a rengeteg költséget menedzselni tudjuk, mindenképp érdemes egy
könyvelő irodához fordulni, hiszen ők sokkal nagyobb tapasztalattal
rendelkeznek a költségek kezelésében!
Cégalapítás előtt áll? A Mexvel Könyvelő Iroda segít a könyvelésben!
További információért látogasson el honlapunkra, a www.interport.hu webcímre, és tekintse meg szolgáltatásainkat! Kérdés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a 06-1-267-4254-es telefonszámon!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése